dijous, 12 de juny del 2008

I AQUESTA NIT...

SEGONA TEMPORADA:
CAPÍTOL 1
·

9 comentaris:

Anònim ha dit...

tinc la neurona plena d'una sola cosa. ja ho sap, no?

però avui, més que mai: bon dia, ciutadà!!!

neska polita ha dit...

bon dia a can ciutadà, sí!

jo a la primera temporada em vaig quedar a mitges, però sé com acaba (m’intrigava saber si el petrelli sobreviuria a tanta absorció de poders, però, clar, com que també té el poder de la cheerleader...).

com justifiquen una segona temporada quan ja han salvat el món? torna a estar en perill? per què?

a mi me molava el mohinder. :-D

Ciutadà K ha dit...

Bon dia, bon dia... bé, per a alguna, ESPLENDID DIA!!!!

L'excusa per salvar el món és l'aparició d'un virus mortal que vol acabar amb la humanitat...això, és resumint molt, eh??? perquè aquesta serie té la capacitat d'estar-te preguntant tota l'estona: aquest qui és? això d'on ve?...però és l'actractiu de la serie, no???

Patri....baixa, baixa... :)

Anònim ha dit...

Ciutada k es va adormir!!!!
Je, je.....
Bon dia!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Hi,
Where is Pati di Fusa????

Pati:You're inside my head
Inside my head

Ciutadà K ha dit...

...I què passa???
Tu també, eh???

BOOON DIAAA NUR!!!!

Anònim ha dit...

ai, com voleu que baixi? no puc baixar, no VULL baixar, 'leñe'!!!

deixeu-me, deixeu-me flotar... :)

Ciutadà K ha dit...

Sí, xiqueta... flota, tu, flota...

Anònim ha dit...

Perdoni sr. , jo no em vaig adormir!!!!!!!
Baixa Patri......, baixa.....