dimecres, 11 de juny del 2008

SR. DAVID LYNCH-PUBLICISTA

·









14 comentaris:

Anònim ha dit...

Molt be Ciutadà k, interessant...
Però aquest, es el mateix que fa pelis, o es un altre?

Anònim ha dit...

sí, nur, diria que és el mateix senyor simpàtic que ens agrada tant... :P però prometo instruir-me i mirar els anuncis!

bon dia!!!

Ciutadà K ha dit...

Ei, ei, ei... ¡haya calma!

Booon dia...
no tortureu al sr.Lynch abans d'hora...sí, estimada Nur, és el mateix! però penseu que duren 20-30segons, no 3 hores i mitjà com 'Inland Empire'. :P
A més són anuncis molt coneguts, és la cara més 'comercial' de Lynch (mai millor dit!!)... molt perfum, això sí!!

Good morning!!!

Ciutadà K ha dit...

...però la presentació és xula, no???

:)

Ciutadà K ha dit...

clickeu al play tots a l'hora... l'efecte és interessant...

(vale! d'acord! només m'interessa a mi, segur!) :(

neska polita ha dit...

i aquests anuncis són famosos i els han passat per la tele? no me'n sona cap (els he vist tots alhora i sense so).

Anònim ha dit...

torturar al sr. lynch? no sé jo qui tortura a qui, ehem...

però obriré la ment, promise! ;)

Ciutadà K ha dit...

No en coneix cap, amiga Polita??? Penseu que estem parlant alguns dels anys '90, com Gio, Opium o Obsession; les altres són per al PlayStation2, l'any 2000 i el més recent és el de Nissan Micra (el 4rt començat per dalt) que és del 2002... aquest jo el tinc molt present, tu, no??

Per què...tu miraves la tele fa uns anys, no?? o millor: quan anys tens??? :P

neska polita ha dit...

és que jo sempre he aprofitat els anuncis per anar a fer un pipi i rentar-me les dents!

:-P

Ciutadà K ha dit...

OK!!

Raó clara, sòlida i contundent...

sí, senyor!

neska polita ha dit...

:-)

Anònim ha dit...

A mi si que em sona algun anunci.
No estan mal.
Per ser qui es....
Però clar sense so tb perden.

Ciutadà K ha dit...

Hombreeee... sense so és clar que perden... entre l'ADSL a pedals de la srta. Polita i altaveus 'inexistents'de la sra. Nur, can Ciutadà K perd molts punts, eh???

Un que intenta crear un espai 'interactiu i audiovisual' i no m'ho poseu fàcil, eh???

neska polita ha dit...

:-P

bon dia a can ciutadà!