dimecres, 18 de juny del 2008

SRA. RAFFAELLA ROSSELLINI (o Isabella Carrá)

·
Recollim el tema de Pati di Fusa: 'Envellir bé' (la xicota es fa gran i li preocupen aquestes coses..) ... i aprofitem per a parlar de 2 aniversaris d'avui, 18 de juny: d'Isabella Rosselini (va nèixer el 1952) i Rafella Carrà (1943), una amb 56 i l'altra amb 65 anys (capicua!) estem parlant de dos nenes, ¡vamos!. D'aquí el títol d'aquest comentari, hem creat el monstre: Rafaella Rosellini o Isabella Carrà.
·
I més d'un i una direu: 'com un ou i una castanya'.... no ens deixem portar pels prejudicis... que aquestes dues senyores -italianes de naixença- tenen molts punts en contacte...
·

·

Aquí les teniu a les dues cantant .... ja podeu comparar


... d'Isabella ens quedem amb el personatge torturat de Blue Velvet (fascinant!).

... de Raffaella ens quedema amb el '¿si fuera una flor que flor sería? (inolvidable!).

·

(m'ha sortit un comentari pop, kitsch i un pél hortera... sobretot si entre a la pàgina web del club de fans de la Carrà, no-té-preu!! http://www.raffaellacarrafans.com/ (pugueu el volum dels altaveus)

16 comentaris:

neska polita ha dit...

com'è bello far l'amore dal trieste in giù!

jo vaig tenir un nòvio italià, ciutadà, ho sabia? olé amb el comentari de vida d’avui, eh? però no li agradava la carrà. era un nòvio una mica schifoso en aquest sentit patriòtic (ara que no em sent ho puc dir).

a mi la carrà m’agrada molt. un dia la meva amiga divina em va explicar que el seu pentinat estava estudiat per a les còreos que feia. també tinc la imatge de la campos i la carrà cantant i ballant, a cops de cap, allò de explota, explota, me expló, explota, explota mi corazón, que dius, «nenes, que us desnucareu», però elles allà dale que te pego cascant-se les cervicals. no sé en quin programa va sortir. a malats de tele, suposo. a madrid deien malats.

de la carrà desconeixia que hagués ofès el papa ensenyant el melic. caram. un amic meu de quan estudiava èuscar (jo vaig estudiar èuscar, ciutadà) em va explicar que la cançó aquella que canta números de telèfon és un cant a la masturbació femenina. però veig que el papa no ho va entendre, si no suposo que hauria sigut aquest el motiu de la censura papal, no?

la rossellini no la tinc tan vista perquè és més normaleta, potser. blue velvet l’he vista (amb nòvio, of course), però què vol que digui, molt molt professional no la veig jo, cantant, aquesta dona. a jòlibut va fer una aparició estelar a friends interpretant-se ella mateixa, i el ross se la volia lligar perquè li deia que era una de les cinc famoses amb qui podia tenir una aventura sense que la seva parella s’enfadés, perquè es veu que amb la parella feien una llista de cinc famosos que es voldrien passar per la pedra i, com que cadascun té la seva, es donen permís per fer-ho en cas que es trobin els famosos en qüestió i aquests accedeixin a ser cepillats.

bon dia a can ciutadà!

Ciutadà K ha dit...

UAUUUUUUUU !!!

menudo comentari de Vida!!!
Bon dia, senyoreta!!!

Ja m'estranyava que no hagués tingut un noviu italià, vosté!!!
La canço del número de telefon és el video que hi he posat d'ella, precisament, ara em fixaré amb això que diu de la masturbació... (?!)
Certament, per a la Rossellini, cantar no és 'lo seu'....

Anònim ha dit...

bon dia!!!

este és el post d'envellir bé? bueno... me l'imaginava més... vale, vale, no, que està molt bé!!!

a mi estes dos senyores no em diuen res. la carrà encara, amb una cert ambientació, esclaro. la rossellini la trobo sossa (a mamutxi li encanta, diu que és superelegant i superfina i superdetot).

com que el podi de dones sembla que ja està cobert (hi falto jo, però bé), em permeto fer el d'homes. puc? allà voy: mr. sting (in-dis-cu-ti-ble-ment) i mr. jordi hurtado! :)

veig que ha vist "the happening". què tal? o ens hem d'esperar al pròxim festival de cinefàgia? ;)

Ciutadà K ha dit...

Bueeeeno, es claro, és el MEU post...

La teva mamuchi té tota la raó (com totes les mamis): la isabella té molt classe, és molt polida i molt elegant... La Carrà, bueno, és un altre estil...

He flipat amb Jordi Hurtado, però tens tota la raó, aquest senyor envelleix de fábula!!! En el tema Sting, sí, sí, coincidim, també (quina por, no??? tanta coincidència!!! :P )

Sobre El Incidente, sí, haureu d'esperar al Festival... en general, molt bé!! ...l'atmòsfera és genial i no hi ha respostes... o sí?? s'ha de veure...

Anònim ha dit...

ah, vale. això d'"és el MEU post" l'hi recordaré si em torna a demanar actualització del MEU blog. ;)

una cosa: per tenir raó SEMPRE, hauré de ser mami?

tanta coincidència fa por, sí. potser el xaiamalan podria fer-ne una peli :P

Ciutadà K ha dit...

Ai, ai, ai no se me posi tensa...eh???

Ara truco al Shyamalan i li comento, que segur que li sembla bona idea.... :P

Anònim ha dit...

hmm... >(

sí, sí, truqui al xaiamalan! ja em dirà com va la conversa... repartim honoraris, eh! :P

neska polita ha dit...

jo no sé qui és el senyor aquest. qui és?

tinc una altra pregunta, i és per a vostè, ciutadà: aquesta taula ROSA se l'ha trobat feta a l'internet o l'ha fet vostè en hores de feina (és una cosa que m'intriga, sap?).

PAT, el ramón diu que ha vist "el incidente" i que li ha agradat.

Ciutadà K ha dit...

El Senyor en qüestió és M. Night Shyamalan ('xaiamalan'és la traducció lliure de la Pati di Fusa), el director de El Incidente...

Pel que respecta a la pregunta...ejem, bueno, l'he fet tota, tota, jo...com la majoria de coses que 'penjo', les frases del 'post' del Lynch, la graella-ranking dels super-herois... Intriga Resolta, no??!!

Anònim ha dit...

Jo he anat a veure la peli, m'ha impactat una mica, no estava preparada per algo aixi, es que jo soc molt credula, i m'ho crec tot, i això podria passar!!!!!!!
Deu meu, al final vaig deixar de mira alguna escena, pq ja en tenia prou, i encara em dura..., ara no em feu cas que jo soc temorica de mena....
Aneu, aneu que xalareu.....

No Pati di fusa, quan ets mare no sempre tens rao, si no que li preguntin a K.

Anònim ha dit...

I si fuera una flor.....bonissim un tòpic a casa nostra.....

neska polita ha dit...

jo seria una gerbera.
:-)

Anònim ha dit...

que mono el ciutadà, preparant manualitats per al seu blog. :) això té molt de mèrit!!!

ai, nur, ja em quedo més tranquil·la. per lo de la maternitat, dic. així ens tocarà anar a vore el xaiamalan? buf, quina faenada de pelis pendents...

jo una margarita!

Ciutadà K ha dit...

... i jo un capullo !!!

Anònim ha dit...

Jo seria una lavanda....

Ciutadà K ha dit...

mmmmh... quina oloreta més bona....