divendres, 6 de juny del 2008

SRA. SILKE

·
(acabem la setmana amb un tema... més ... tranquil?).
·






Ens agrada la Silke!!!... algú la recorda, no???
·
La Silke Hornillos Klein, que es va arrencar els cognoms i es donà a conèixer simplement com a Silke, la primera pel·lícula la interpretà el 1992 (Orquesta Club Virginia), i ja en porta 21... el que passa és que amb un ritme paaaaausaaaat i traaaaanquiiiilll ... ella vol viure la vida!!
Després del seu moment de glòria cinematogràfic que el tingué entre 1995 i 1997 amb pel·lícules com: Hola, ¿estás sola? (Icíar Bollaín, 1995) i sobretot, Tierra (Julio Medem,1996... estimem a MEDEM!!!)... després d'aparèixer en totes les portades i d'acabar-se-li de forma contundent l'anonimat li va agafar una primera crisi i s'evadí del món... i això és el que ha anat fent fins ara, però ella torna al cinema de tarde en tarde amb pel·lícules que, francament, deixen que desitjar o són directament dolentes: Km.0 (Yolanda Garcia Serrano; Jose Luís Iborra, 2000), Tuno Negro (Pedro L. Barbero; Vicente J. Martín,2001), Cámara Oscura (Pau Freixas, 2003), La Hora Fría (Elio Quiroga, 2006)... nosaltres tenim l'esperança de que algun dia li arribarà el SEU PAPER...
·

En aquestes escapades ha trobat una segona 'llar' a Eivissa, allà ha muntat botigues, ha tingut jurgues, algún que otro altercado i ... s'ha fet pintora... Sí, aquesta xicota ho ha (mig) deixat tot i s'ha escapat a Eivissa (més d'un i una ho voldria fer, eh??) a viure la vida i pintar... Això també ho fa en Daniel Day-Lewis (sí, ho heu endevinat: també l'estimem!!), però en ell cada 'tornada' al cinema és un plaer per al cinèfil, el cinèfag i la població del món mundial... en ella no passa tant...

·

La Silke, sí, dis-li bohèmia!!! aquí teniu un dels seus quadres, una de les 'nenes' com els hi diu ella.

·

Nenes una mica marcianes... tot s'ha de dir... però si ella és feliç, nosaltres ens alegrem...

12 comentaris:

Anònim ha dit...

M'agrada aquesta desicio, si jo pogues, mes d'un cop tb ho faria, marxes lluny, a una illa, i pintes, un pla perfecte, si tingues alguna gracia pintant, que no es el cas.....
Pero amb Pat podriem montar algo a Eivissa, algo de gossos, que es lo nostre,no?
Bueno, esteu dormides?

pati di fusa ha dit...

hola, bon dia!!!

tinc una setmana poc activa, bloggerament parlant.

la silke té magnetisme, sí. medem tria molt bé les actrius dels seus flims. és una mica com la manuela vellés, la de "caótica ana" (bueno, esta una mica com la silke), no? i també sembla que és lenta i silenciosa, perquè... ha fet algo més?

sí, nur, és un planning perfecte: un xiringuito per a gossets a eivissa!!! (també em diràs pat a partir d'ara? és com una plaga...)

Ciutadà K ha dit...

No, no i no... TU ETS PATRICIA I COM A MOLT PATRI ...siguem seriosos!!!

Tens raó Patri, jo quan penso amb la Manuela em ve al cap la Silke...
Per cert la única peli que ha fet la Vellés és la nova de Javier Fesser (El Milagrode P.Tinto) i es diu Camino...

Jo a aquesta vida bohemia i escapista que proposeu no m'apunto, eh??? I'm sorry!

pati di fusa ha dit...

els psicòlegs sou molt antiescapistes. why??? vale, vale... no entrarem en polèmica.

m'he descuidat de dir que el daniel és és és... ai... :)

Ciutadà K ha dit...

Visca la polèmica...

El 'psicòleg' (així!pam! com si fòssim una especie pròpia)necessita empapar-se de realitat, de l'entorn i la seva excessiva racionalitat l'impedeix interessar-se per les fugues i les escapatòries... ¡toma ya! Com t'has quedat???

(ein? quin daniel???)

neska polita ha dit...

jo, si tingués el peu bé, avui mateix me n'anava a burgos i, d'allí, a santiago i fisterra. i ho enviaria TOT a prendre pel cul.

neska polita ha dit...

ah, a mi la nena aquesta de la banyera no sé si m'acaba d'agradar, eh...

pati di fusa ha dit...

bé, diguem que no m'has sorprès... ho podríem discutir molt, però. sí, sóc replicona! ;)

com que quin daniel? el daniel day-lewis, un altre 'escapista'!

Ciutadà K ha dit...

Ai, sí... el Dani (mira demà ve a fer el cafè a casa...)

Vaja, tinc poca capacitat de sorpresa... llàstima :(
(no em digueu, però, que el post d'ahir no va ser sorpresiu, eh??... vale, vale, paro!!)

'Tot a prendre pel....', Polita, Please... QUE JA ES DIVENDRES!!!! ja falta menys....i marxarem on vulguem (encara que sigui amb cadira de rodes...ho dic per la Sra.Lola...hola, sra. Lola, i si se la fot d'una vegada??!!!!

Ciutadà K ha dit...

Estic d'acord, Neska Polita, a mi aquestes 'nenes' hem fan una mica d'angunieta, una mica de 'miedu'

Anònim ha dit...

hola yo vaig coneixer a silke en persona y vaig tenir una relació de amistat molt forta, lo conec moltisssim y tinc un cd amb tots els seis cuadres que em va regalar ella, mágradaria coneixer a fans délla... tinc moltes fotos y anecdotes...

el meu e-mail es: mariadelmarsalmeron@hotmail.com

Ciutadà K ha dit...

Hola Maria del Mar,
disculpa que no t'hagi escrit abans...

Veig que ets un fan d'ella, eh?? apart d'amiga, pel que expliques,jo fan no ho sóc massa si que m'agrada però últimament crec que l'interessa més la seva línia pictòrica que la cinematogràfica.... m'ha agradat saber que tens imatge dels seus quadres, perquè jo per al blogg vaig tenir molts problemes per a il·lustra el comentari (vaig tenir que escannejar la foto d'un diari)...

Així que, crec que no et puc ajudar més del que deus saber tu, seguríssim...

gràcies per haver contacta amb el Ciutadà K (per cert, com hi has aribat??)

Salutacions,