dimecres, 9 de juliol del 2008

SR. DAVID HOCKNEY (09/07/1937)

·

·

13 comentaris:

Anònim ha dit...

i una parrafadeta de presentació d'aquest senyor? ;)

BON DIA!!!

Ciutadà K ha dit...

Bon dia ... aquest senyor es presenta solet amb aquets, per a mi, seu millor quadre... a que es refrescant, popero i xulo...

El Ciutadà K també sap estar calladet a vegades, eh?? No cal que sigui sempre El Libro Gordo de
Petete...

El d'avui és un comentari evocador... mirar el quadre i veure que ens diu.... ai, l'art!!!

Anònim ha dit...

ai, sí... l'art! l'altre dia una artista molt propera (que no popera) em va presentar una capsa de sabates com una escultura. en un cas així, la capacitat evocadora em costa, què hi farem!

el quadre del hockney és xulo, però! popero, de colors potents, molt fotogràfic, no?

Ciutadà K ha dit...

Sí, sí ... és un dels reis del pop ... (que no tot és Warhol!!!)

aquesta 'cosa' teva que et presenta escultures li podies contestar que 'representa molt bé l'alienació de l'individu en el buit de la societat actual' sigui un capsa o un gerro... i quedes com una reina, tu!!!!

Bona tarda!!!!

Anònim ha dit...

oh, gràcies, ciutadà!!! m'estudiaré la frase. magistral! :) quedaré taaaaaaaan bé, i em convidaran a vernissages! :P

neska polita ha dit...

hola, nens!!!

puf, què li ha li passat a aquest bloc??? he tardat HORES a entrar i poder escriure un comentari!!!

tinc ganes de saber què pot contestar l'artista propera (que no popera) a la frase del ciutadà.

:-)

Anònim ha dit...

sí, al blog del ciutadà no et pots alienar, perquè buit, buit... no és! :P

el blog del ciutadà és ple de cinefàgia, cultura i vida, i... més!

no em cridi, sisplau, eh?, que ho dic amb tot el carinyo del món!!!

Ciutadà K ha dit...

QUE-PASSA?????

Sorry, sorry... doncs ara fa dies que no penjo cap 'gadget', no?? a bueno!!! sí, les fotos del dilluns que potser 'pesen', no???

...ai, jo que pensava que tenia un blog 'zen'.. :P

Anònim ha dit...

zen... :D

Ciutadà K ha dit...

un zen... barroc??

:S

neska polita ha dit...

zen!!! jajajajajajaja!!! zen!!! jajajaja!!!!

no és zen, benvolgut, aquest bloc no és zen.

jo crec que ara es veuen moltes més entrades que abans, molta més cultura i cinefàgia, vull dir. per això ara costa més de visionar.

Anònim ha dit...

Hola, docs si es molt expressiu aquest cuadre, i qui s'ha tirat?

Ciutadà K ha dit...

... jo em tiraria ja mateix... palabrita del niño 'jezú'

:)