divendres, 24 d’octubre del 2008

DE VIDA CINEFAGA (5): L'ODISSEA CONTINUA...

Sí, amic i amigues, jo creia que el nou comentari 'cantant' les excel·lències de Cinemes Amposta (mmmh... quin gran Cinema!) trigaria en arribar, però no!!! ...

El Ciutadà K, com ja us va esmentar, volia veure 'Camino' (Javier Fesser) content de re-inaugura el Cinema ampostí.... però per circumstàncies -que no venen al cas- va haver de sortir de la Sala (com sabeu de la Sala 1, ja veu veure l'entrada) quan portava 1 hora de projecció... sí, vaig quedar 'a mitges' i sabeu que això no es bo de cap manera!! ...

Des del dissabte passat que el Ciutadà K pateix, pateix perquè sap que la hipertrofia en la sensibilitat dels que gestionen l'esmentat Cinema col·loca una bomba de rellotgeria a cada peli espanyola d'estrena (sí, és "veneno pa la taquilla") que explota a la setmana exacta de la seva estrena... 'Déu mos guard' que algú incendiï les instal·lacions (ara ja ho poden fer perquè té sortida d'emergència) enfadat perquè fa massa dies que projecten un peli espanyola ("es que a mí el cine español.... ").
Aquest patiment, porta al Ciutadà K a prendre una decisió dràstica. Sí. Complexa i d'alt nivell. Decideix que el dijous següent trucarà a les 'guixetaires' per a preguntar-los si, l'endemà divendres, 'Camino' continua en cartellera; i si no fos així aniria aquell mateix dijous a la nit (abans de veure Dexter, és clar! que alguna avantatge ha de tenir que el facin a les 00.00 de la nit, ¡leñe!). Sí, ja sé el que penseu, "a qui se li acudeix realitzar acció suïcida semblant? trucar a les guixetaires???!!!", però, malauradament, el neguit cinèfag et porta a fer aquestes coses (¡puro vicio!). Si avui és divendres això vol dir que l'acte kamikaze tingué lloc ahir. Dijous 23/10. A les 18:34. Us transcric paraula per paraula (veáse, literal) la trucada telefònica.
Guixetaira: - "Cinemes Amposta...." [disculpeu, però no hi ha signes d'exclamació que puguin il·lustrar la barreja entre desidia, avorriment i 'qui collons ens truca ara' que transmeten aquestes 2 paraules].
Ciutadà K: - "Hola, bona tarda, truco per si sabeu la programació de demà" [Sí, el Ciutadà K és molt educat].
G: - ... [no sap què contestar].
CK: -"No és per a que em diguis tota la programació, eh? només per a que em confirmis si continua Camino en cartellera..."
G: -"Ui, no.... Camino se l'han emportat.."
CK: - "Com???" [tenint en compte l'argument de la peli, jo veia una ambulància a la porta del cinema emportant-se a la pobra Camino... que mira que pateix, la pobra!... la vaig veure patir el 50% i ja era molt!!]
G: - "És que no es veia bé i se l'han hagut d'emportar..."
CK: - "Jo que m'esperava fins avui per a poder-la veure..."
G: -"Jaaaaa" [amb to de: "i a mi que m'importa, tio"].
CK: -"Saps si la tornareu a tenir...??".
G: - "Ui, no sé...." [amb to de: '¡te jodes!'].
CK: - "Vale.... gràcies" [amb tota el malrotllo que pot transmetre una veu per telèfon... sí, educat però enfadat!]

Sí, estigueu convençuts i convençudes que continuarà.....

Ens conformem, mentrestant, amb un tràiler... venga va!


6 comentaris:

Anònim ha dit...

el tràiler el vaig veure un dia al cine i és jevi.

m'ha agradat molt el post d'avui, ciutadà. és molt de vida. m'agrada molt quan es reprodueixen converses amb ineptes. ara, quantes guixetaires hi ha al cine d'amposta? una per sala? i quina és l'afortunada de tenir la impressora que funciona?

precisament ahir el ramón em va parlar molt d'aquesta peli. ara li farà molta ràbia, ciutadà, perquè me la va posar MOLT bé i me la va recomanar molt. va lloar personatges, guió, efectes i director. TOT. miri si me la va vendre, que jo, que no tenia cap mena d'intenció de mirar-me-la, m'ho vaig plantejar (el ramón acostuma a tenir molt bon gust cinematogràfic i per mi és una opinió molt fiable). clar, potser vostè, que s'ha quedat a mitges, s'estimaria més que li digués que me la va posar a parir, però no és el cas.

a que fot que et deixin a mitges, ciutadà? :-P

BON DIAAAAA!!!

Ciutadà K ha dit...

Bon dia Polita,

s'ha de ser sincera, clar que sí!!! i no em fa ràbia que em digui que està molt bé Camino, perquè ho sé (¡toma ya!), el que em fa ràbia és la molta gent que no l'anirà a veure pel tema que tracta (suposadament religiós)...llàstima!!

Per cert, Polita, Nur està al comentari del Julio Madurga esperant que algú jugui amb ella....al tétrico juego de '¿De Qué Se Ha Muerto?'

A vosté no la deixen a mitges, no???

:P

Ciutadà K ha dit...

Li ha agradat el post d'avui perquè.... és estil 'Polita', de vida...

:)

neska polita ha dit...

home, alguna vegada sí que m'ha passat, que m'han deixat a mitges. però normalment m'han deixat força satisfeta.

jo la peli no la veuré perquè m'ho passaré molt malament amb el patiment de la nena, no per les qüestions religioses.

ara vaig a jugar amb la nur!

Anònim ha dit...

A mi m'estan agafant ganes de veure-la, però crec que he fet tard!!!
Snt DVD tinguis pietat!!!!

Ciutadà K ha dit...

... bon dia !!!

m'ha encantat la invocació religiosa a Snt. DVD.... molt adequat per al post de Camino, eh??? sí, sí, molt encertat...

:)