dijous, 2 d’octubre del 2008

pre-SITGES'08 (3) : 'CARLOSAURIO'

Avui comença el Festival de Sitges!!!
·
Així que, per a celebrar-ho, us presento un projecte raro i freakie que només podien estrenar al Festival de Sitges. Es tracta d'un homenatge post-modern a Carlos Saura. Uns directors novells i engrescats (Dionisio Naranjo, José Ramón Lorenzo & Nacho Fernández) han agafat les obres de Carlos Saura i les han deconstruit per a incorporar el factor dinosauri en les seves pelis, d'aquesta forma ofereixen un recorregut irònic per l'obra cinematogràfica de Saura.
·

El millor d'aquest projecte és que el Sr. Saura ho ha vist i li ha encantat el resultat.
·
Aquí us ofereixo una mostra: es tracta d'un fragment de '¡Ay, Carmela!' però filmat sota el filtre 'saurio'... és difícil d'explicar, s'ha de veure!!.



9 comentaris:

Anònim ha dit...

Bon dia!

Jajaja, ho he trobat molt divertit! Ho han fet amb altres pel·lis del Saura o només amb "Ay, Carmela"?

Desde luegu, aquests artistes tenen cada idea... :)

Anònim ha dit...

OH, QUE (PERÒ QUE) FRIKI!!!

bon dia, bon dia... ;)

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Ciutadà K ha dit...

Bon dia, xicotes...

jo he trobat aquest, però crec que ho han fet amb més pelis.... està molt ben fet,eh???

però, certament, és friki, friki!!!!

Ui, crec que s'ha colat un 'spamista', no???? (ai, ai, ai que el borrarem....)

:)

Anònim ha dit...

endebé... quina poca feina que té la gent, eh... potser a l'spamista li agraden els dinosaures, ciutadà, l'esborrarà?

m'ha agradat el gabino dieg. que xicotet que se'l veu!

BON DIA A CAN CIUTADÀ!

Ciutadà K ha dit...

Bon dia Polita,

sí, filla, sí, la gent té poca feina ... com, com... apuntar-se al Facebook, per exemple :P

El Gabino a mi també m'agradava, però en aquests moments el tenim una mica perdut, no????

què deu ser de la seva vida... mira, tinc poca feina, vaig a investigar....

Anònim ha dit...

i què? ja ha investigat què se n'ha fet, del senyor gabino diego?

que no juga al facebook, ciutadà?

Ciutadà K ha dit...

Doncs, SÍ!!!
El 2005 va fer la darrera peli 'Desde que amanece apetece' (buf!) i n'està filmant una per al 2009 as USA: 'King Conqueror', amb Jude Law, Tim Roth, Juan Diego Botto i Jose Sancho... parlada amb Àrab i English (segons IMDB la biblia de les BBDD cinèfagues!!)

El Facebook em fa moooooooolta mandra... I'm sorry però jo ja tinc una edat... jugueu, nenes, jugueu...

Per cert, demà amb el diari Público s'entrega la peli La Ciencia del Sueño (Michel Gondry) amb Gael Garcia Bernal per 1 EURO (Diari+DVD) ... val la pena!!!

Anònim ha dit...

oh. si em donessin el gael garcía bernal per un euro el comprava FIJO, ciutadà.

:-P