divendres, 14 de novembre del 2008

'ANOTHER WORLD' ...ha arribat !!!

Sí, per fi, ja ho tenim aquí, almenys un trosset, almenys una part... almenys un aperitiu per a que el síndrome d'abstinència minvi ... hem esperat 3 anys, 3 llarguíssim anys... suavitzats per les diferents col·laboracions que l'Antony ha fet amb Björk, Lou Reed o Hercules and the love Affair i d'altres ... el nou EP d'Antony and the Johnsons ja està aquí: 'ANOTHER WORLD' (gràcies, Salva!!) i té la 'curiosa' portada que us mostro tot seguit:

Es tracta d'una fotografia feta per Pierre-Olivier Deschamps (1984) a Kazuo Ohno (el pioner de la dansa japonesa Butoh o 'Dansa de la foscor'). El contingut de l'EP és:

01 Another World
02 Crackagen
03 Shake That Devil
04 Sing for Me
05 Hope Mountain.

Us presento el videoclip amb la cançó que dóna nom a l'EP, dirigit per Colin Whitaker: 'Another World' ... piano, tristesa, i la veu que no és d'aquest món, la seva veu... Antony en estat pur!!!

Sí, amics i amigues, m'ha tornat a 'pillar', m'ha tornat a 'enganxar' ...

....estic enamorat!!!!


23 comentaris:

neska polita ha dit...

oh, me n'alegro molt per vostè, senyor k, és una bona notícia.

a mi aquest senyor no sé si m'agrada, no el tinc prou sentit. però si a vostè li agrada segur que val la pena (el ciutadà té criteri).

BON DIA A CAN CIUTADÀ!!!

Ciutadà K ha dit...

L'ha de sentir, l'ha de sentir, Polita ... a mi l'Antony m'arriba al fons de l'ànima (si és que això existeix...), em teletransporta, em captiva... i en directe és màgic...
sí, em té pillat!!

Ai, gràcies per 'lo' del criteri, eh??

Per cert, l'audició The Cure, com va?? amb sinceritat, eh?

BON DIAAAAA !!!!

neska polita ha dit...

de moment no passo de "friday i'm in love" (és que m'estic inlovant, ciutadà, sap?, i llavors m'emociono i me la poso contínuament).

Ciutadà K ha dit...

REALLY!!!???

Felicitats, felicitats.... què bunic, l'amor !!!!

És clar, avui és divendres, però per a la resta de dies de la setmana, també pot escoltar Lovesong o Just Like Heaven o How Beautiful You Are ... ampliï, ampliï, amiga Polita...

:)

neska polita ha dit...

okiiiiiiiiis!!! però encara no tinc "notición" pròpiament dit, eh. simplement se m'ha despertat un nosequè, un algo que no ves, saaaaaap???

polita contenta!
:-)

Ciutadà K ha dit...

M'encanta l'expressió "un algo que no ves" , m'encanta!!!

Nosaltres contents per vos!!!

:)

neska polita ha dit...

ho he copiat del sergi dalma: "te sube por los pies, un algo que no ves, lo que nunca se ha eeeeeescritooooooo".

Ciutadà K ha dit...

... del Sergi Dalma, vaja, vaja... nunca te acostarás sin saber una cosa más...

Anònim ha dit...

Ciutadà K, ja veu quan mi poso mi poso i pel que veig ... el que m'estic perdent darrerament és de lo milloret.

Antony & the Johnsons altre cop aquí! Encara recordo quan el Salva va tenir la meravellosa idea de presentar-nos aquest homenàs.

Gallina de pell, enyorança del Kul i FELICITATS pel blog que com altres creacions del ciutadà ens arriba força.endins.

Anònim ha dit...

he fet un break enmig de l'estrès i he escoltat l'antony. no podia haver triat millor. és la veu de la melancolia! ara mateix també fugiria per la finestra aquella a un altre món...

Ciutadà K ha dit...

Ei, angelet!! feia molt temps que no la veiem per ca meu, ca vostra... i, certament, quan s'hi posa s'hi posa... sí, la descoberta de Salva fou de les que t'impacten de per visa ... almenys a mi!! .. ai, enyorem el KUL!!!

Pats, celebro que t'agradi...Antony arriba a l'ànima... sí, fugim 'another world' amb l'Antony cantant-nos a l'orelleta...

BON DIA DE DILLUNS !!!!

Anònim ha dit...

Bon dia família!!!

Ui sí, quina mandra avui i amb aquest sol tan maco...fugim a gaudir-ne!

Pats diga-li a en Ciutadà que et passi cosetes de l'Antony. Jo m'acabo de posar "I am a bird now" feia llunes que no l’escoltava... que trist i que tendre...

Ai quines poques ganes de treballar que tinc avui.

Petonets d’angelet (quasi bird no?)

pati di fusa ha dit...

m'acaben de xivar que l'antony ve en concert a l'abril, a l'auditori. muntem una excursió? haurem de córrer, però!

BON DIA!!!

Ciutadà K ha dit...

Sí, Pats, sí

La web del Festival del Mil·leni encara no ho ha fet oficial, però a la premsa diuen que serà el 15/04/09 al Palau de la Música...

Aquí ho teniu:
http://www.europapress.es/cultura/noticia-antony-and-the-johnsons-actuaran-15-abril-palau-musica-barcelona-dentro-festival-milleni-20081114171619.html

Jo la idea de preparar una excursió la TROBO GENIAL !!!!!

Sí, sí, sí... vaaaaaaaaa, DO IT!!!!

Anònim ha dit...

JO tambe m'ampunto.
Jo crec que l'antony, te algo de divi, es una veu que t'arriva a l'anima, no?
Viag a veure si es poden compra les entrades per algun lloc.

Anònim ha dit...

ATENCIO!!!!!!!!!!!!
Ja estan a la venda pel teleentradas, valen de 40 a 68 euros!!!!
Vaig a trucar per preguntar si en queden.
Qui s'apunta?

Anònim ha dit...

Si queden entrades, en queden bastantes, a baix son 68 euros, despres estan les de 62, 56, i 40 al segon pis.
Un pel cares no ?

Anònim ha dit...

Sommm-hi!!!
Antony en directe. Salva t'apuntes?
Hi has de ser.

Anònim ha dit...

jo m'apunto!!! i la palas + jordi + cristina (germana de palas)
quina superexcursió!!!
qui més?

Ciutadà K ha dit...

QUE GUAI!!!!

jo encara que sigui al 2on. pis ja seria feliç, eh????

ai, ai, ai, quin estrés tenim que corre..... coordinem-nos, coordinem-nos´....

Salva ha dit...

Jo m'apunto també, comprar per comprar millor a platea encara que 68 euros...buff No es barato. Pero l'Antoniu s'ho val i com diu el Xavi: "sí, la descoberta de Salva fou de les que t'impacten de per visa ... " O sigui que a tirar de VISA ja ja

Ciutadà K ha dit...

Touché, Salva!!!

Eres agudo quan t'hi poses, eh???

:P

Anònim ha dit...

Family quin estressssss!!!

De veritat que aquest home pilla.
Per cert ciutadà quan faci el recopilatori per la Pat, jo si no és molt demanar en vull copy.

Buscant info per totes bandes he caigut a la web del geni, a banda de la fantàstica portada, tinc posades les animacions, del tot recomanables pel seu blog. El Salva ja ens en va mostrar alguna ja fa llustres...

Què ho veu, l'angelet no pot treure el nas en un blog com aquest, és queda atrapat i després no pot volar...

El Mickey queda pendent de moment.

BONA TARDA A CAN CIUTADÀ!!!