dijous, 15 de gener del 2009

FALTEN 2.168 HORES

Sí, aquestes són les hores que falten.... tic, tac, tic, tac...

ja falta menys, per al gran dia : 15 d'abril de 2009 !!!


Aquesta setmana ja podem veure al Tel-Entrada la imatge que us adjunto amb el següent missatge clar i contundent: "Entradas agotadas para esta sesión"... quan encara manquen 90 dies per al concert!! era d'esperar!!! era previsible!!! Es tracta del concert de l'any, de la dècada .... i no dic del segle, perquè un segle és molt llarg i tot just l'acabem de començar....

Segons la discogràfica el dimarts vinent 20-01-09 ja tindrem l'LP The Crying Light amb nosaltres... ha estat una confecció llarga però segur que l'espera haurà valgut la pena!!!


Mira que són lletges les entrades de Tel-entrades, eh??? jo, que sóc molt apanyat, n'he fet una de virtual però més atractiva, on vas a parar!!!!




Què dius?? Què tu no aniràs???

20 comentaris:

Laura ha dit...

quina psicopatia, per favor! m'encanta!

BON DIA A CAN CIUTADÀ!!!

(i bona espera!)

Ciutadà K ha dit...

¡mira tú quién fue a hablar!

molt bon dia, també, pour toi, Polita !!!!

(maluradament està aterrant ja???)
(quedi's més estona, dona!!!)

Anònim ha dit...

oh, quan me la va ensenyar, ciutadà, em pensava que era l'entrada real! esteu tots molt inspirats aquest matí, cadascú amb els seus mites... que bonic!!!

m'encanta l'entrada virtual artesanal!!!

vol que li vagi a comprar el disc? ai, no, que vostè compra per internet. jo també me'l compraré!

BON DIA A CAN CIUTADÀ!

Ciutadà K ha dit...

Ei, pats... aquesta inspiració que diu, será el fred que ens constrenyeix les neurones??

i dels seus mites, què tal???

no descarti un encàrrec quan vagi a l'FNAC (per què anirà a l'FNAC, no???) ...

BONJOUR !!!!

Anònim ha dit...

aniré a l'fnac, aquell món de perdició, ofcors... ;)

encarregui'm el que vulgui!

el meus mites... ja estan una mica sobadets. me n'hauré de buscar de nous! llàstima que el jeff bridges no estigui gaire actiu, últimament. però, bé, potser un dia li faig una retrospectiva al meu blog, en clar homenatge a vostè, ciutadà! ;)

Ciutadà K ha dit...

Oooohhh...

aduladora...

Ciutadà K ha dit...

Jo és que estic en constant recerca de mites, eh??? som força mitòmans, sí ... vosté, no???

Anònim ha dit...

confesso que la meua mitomania ha perdut força amb els anys, sí. però ara reparteixo més l'admiració, que també està bé, no?

és que jo no tinc un cor mitòman tan gros com el seu, ciutadà! ;)

Ciutadà K ha dit...

je,je,je,je...

està inspirada avui, eh???

Anònim ha dit...

per cert, ja té am@ l'entrada?

Ciutadà K ha dit...

Doncs,no, de moment, no... jo confiava en vosté.... per què a la Polita li pregunto però es fa la loca....

:P

Anònim ha dit...

ah, doncs corro la veu! parlo amb la palas, i si ella sap d'algú, també em podria quedar jo la de luxe... bé, ho acabem de lligar i li dic el què.

la polita no crec que s'hi apunti.

Ciutadà K ha dit...

SI,SI,SI,SI vosté la de luxe ...

sap què passa? que a la Palas li serà més fàcil trobar algú/na per al 'galliner' (¡com perdón!), no???

(vale, vale, no pressiono més....)

:P

Carolina ha dit...

ooooooooooh :( Doncs jo crec que no hi podré anar. I té tota la raó del món: les tel-entrades són la cosa més antiestètica de la humanitat.
Però la seva m'agrada molt, mira que és apanyat, el ciutadà!

Ciutadà K ha dit...

Bon dia, Carol!!!

Potser algun dia ve per aquí dalt, no???

Caram, avui!!! m'arriben piropos des de Denmark, quin honor!!!

:)

Laura ha dit...

hola!!! he tingut molta feina, no he pogut tornar a passar per ca seva fins ara. jo ja vindria, eh, però és aquest senyor no el conec. que els "sobra" una entrada? revengui-la, ciutadà, i amb el que en tregui se'n van a sopar, que segur que hi haurà algú disposat a pagar una pasta per veure el concert, no?

Ciutadà K ha dit...

Ens està dient, benvolguda Polita, que tenia feina???? però amb strés??? ... caramba, caramba...

i ara posent-nos seriosos: COM NO POT CONEIXER AL SR. ANTONY (i els seus amics)THE JOHNSONS?????!!!! Ha de venir al concert Polita, ha de venir !!! l'ha de descobrir... i quan ho faci l'atrapa, se li arraparà a l'ànima, li acaronarà el cor i no l'abandonarà mai, mai, mai... viurà sempre dins seu....

bueno, això és el que em va passar a mi, no he tingut un experiència musical així mai amb ningú, però mai,eh??? ni quan era teenager!!!

FORT, FORT.... vol que li passi algun LP per a il·lustrar-se.... sense compromís, eh?? només per a que no hagi de dir un altre cop que no el coneix...

:P

Ciutadà K ha dit...

I sí, estic convençut que algú fins i tot mataria per una entrada!!!

Laura ha dit...

:-)

tot just ara començo a escoltar amb calma el del cohen (m'encanta l'auserón, ciutadà, m'encanta molt).

Ciutadà K ha dit...

Per cert, parlant d'Auseron ha escoltat això? ho té?:
http://www.tallerdemusics.com/web/02-management/producciones/ojo_i_auseron/ojo_i_auseron_cas.php

crec que és el darrer enregistrament d'ell, en directe,... li falla alguna cosa, però això per a una fan és 'peccata minuta'

(ai, que ara penso que no tornarà a aquest comentari...)