dimecres, 21 de gener del 2009

SRA. ANNA ROEFREND

Molt sovint -jo afirmaria que-, massa sovint, ens arriben mails de persones que coneixem -a voltes més, a voltes menys- amb 'powerpoints', videos i altres històries sobre la vida, l'amor, el espíritu santo, ... sovint el remitent són 'amics' (¿?) que igual fa 3 anys que no has vist i ara -s'atreveixen, sense cap vergonya- a enviar-te soberanes tonteries i, fins i tot, amb amenaces de que si no el remets a 73 persones més, se't pararan els òrgans vitals o ta mare es trencarà la cadera o un núvol se't posarà damunt de casa teva i descarregarà 302 dies seguits o no seràs MAI(però MAI MÉS, eh?)feliç ... i que penses, pot continuar sent amic meu una persona que em desitja aquestes delícies????
·
Ahir en vaig rebre un, un video, que em va agradar especialment (GRÀCIES MERCE!!!), potser perquè va connectar directament amb el meu centre de control paternal, no sé! i voldria compartir-lo amb vosaltres. Es tracta d'una cançó de la sra. Anna Roefrend i ens mostra -tot cantant a ritme de Guillem Tell- tot el que una mare diu en 24 hores a un fill/a condensat en 2 minuts ... el que té realment mèrit és la capacitat respiratòria i vocal de la cantant en qüestió (òbviament, cal escoltar-ho...)
·

5 comentaris:

Carolina ha dit...

Grandiós, ciutadà!
Una de les coses positives de fotre el camp cap aquí dalt és que, com la gent s'ha oblidat una mica de mi i ja no tinc el correu de la feina, no m'arriben tots aquests tantres satànics, i es viu bé, ooooooooh, que bé!
Però és clar, em perdo coses com aquesta.
En quin moment agafa aire aquesta senyora?

Ciutadà K ha dit...

Ei, Carol, doncs quina sort que tens, certament!! Val a dir, però, que jo no en rebo molts i molts perquè acostumo a no donar resposta i trenco la cadena... i, és clar, la gent, es cansa d'enviar-me'ls...

Jo cada cop que miro el video -sí, l'he vist uns 7 vegades!!- em pregunto QUAN respira i COM pot recordar-ho sense embarbussar-se....ES DE PREMI!!!

(teniu molt fred per aquí, o què?)
:)

Laura ha dit...

bona tarda a can ciutadà!

jo crec que aquesta dona respira quan canta allò de "don't shovel" i "willingly" (he pres apunts, ciutadà).

he plegat al minut i quaranta segons, m'estava posant nerviosa...

Anònim ha dit...

ai que jo no puc sentir aquesta senyora totpoderosa... i ara ni a casa, que no tinc wifi.

però bé, aprofito per exclamar-me sobre un altre tema: està llegint paul auster, ciutadà???!!! realment, la seua culturofàgia no té límits... :P

BON DIA I BONA HORA!!!

Ciutadà K ha dit...

Bon dia Pats,

sí, estic llegint Paul Auster... l'he llegit molt poc, angelet! De moment, ha arrencat bé... a ell i TOT el que em caigui a les mans, certament, és una malaltia....

és una pena que no ho pugui escoltar, és genial la senyora!!