dijous, 19 de febrer del 2009

QUINIELA OSCAR'09

Aquest diumenge 22 de febrer s'entreguen els Oscar... ja sabem que, generalment, els resultats no són -ni molt menys!- els més merescuts, ni justos, ni res!! Ja sé que em direu que moltes pelis encara no les hem vist, però això és com Eurovision: pots endevinar el resultat sense haver escoltat les cançons!! I sinó, sempre ens quedarà l'atzar....
·
Així que aquí teniu les principals 8 categories, fèu la vostra quiniela!!!
Millor Pel·lícula:
Slumdog Millonaire
El desafío: Frost contra Nixon
El curioso caso de Benjamin Button
Mi nombre es Harvey Milk
Millor Director:
Ron Howard (per El Desafío: Frost contra Nixon)
Danny Boyle (per Slumdog Millonaire)
Gus Van Sant (per Mi nombre es Havey Milk)
Stephen Daldry (per El Lector)
David Fincher (per El curioso caso de Benjamin Button)
Millor Actor Principal:
Sean Penn (per Mi nombre es Harvey Milk)
Mickey Rourke (per El luchador)
Frank Langella (per El desafío: Frost contra Nixon)
Richard Jenkins (per The Visitor)
Brad Pitt (per El curioso caso de Benjamin Button)
Millor Actriu Principal:
Anne Hathaway (per La Boda de Rachel)
Meryl Streep (per La Duda)
Kate Winslet (per El Lector)
Melissa Leo (per Frozen River)
Angelina Jolie (per El Intercambio)
Millor Actor Secundari:
Josh Brolin (per Mi nombre es Harvey Milk)
Michael Shannon (per Revolutionary Road)
Heath Ledger (per El Caballero Oscuro)
Phillip Seymour Hoffman (per La Duda)
Robert Downey Jr. (per Tropic Thunder)
Millor Actriu Secundària:
Marisa Tomei (per El Luchador)
Taraji P. Henson (per El curioso caso de Benjamin Button)
Viola Davis (per La Duda)
Penelope Cruz (per Vicky Cristina Barcelona)
Amy Adams (per La Duda)
Millor Pel·lícula Estrangera:
La Clase
Waltz with Bashir
Revanche
The Baader-Meinhof Komplex
Departures
Millor Pel·lícula d'Animació:
Bolt (Disney-Pixar)
Wall-e (Pixar)
Kung-Fu Panda (Dreamworks)

Qualsevol ocassió és bona per a provar les noves tecnologies i les eines que ens ofereix la web 2.0, així que aquí teniu un joc, es tracta de que endevineu la meva quiniela, clickeu i deixeu-vos portar... Preparados, listos... ¡ya!

Quiniela Oscar'09

9 comentaris:

Carolina ha dit...

Osti, és que sense haver-les vist és molt difícil opinar, no? I si ens la fa vostè, que és l'expert?

Carolina ha dit...

osti,ja l'he fet, només n'he fallat un, el director!!!! No està mal, eh, molta afinitat, senyor ciutadà!

Laura ha dit...

la pe??? ha votat a la pe???

BON DIA A CAN CIUTADÀ!

Ciutadà K ha dit...

Bon dia amigues blogaires!!!

jo, Carol, moltes tampoc no les he vist, eh?? però ja sabeu que els Oscar són uns premis que dóna una academia als del seu propi gremi, per tant, a voltes les afinitats o les injustícies històriques pesen més que la feina feta pel professional en aquell film... buf!què rotllero sóc, eh, Pats? :P

Sí, Polita, he votat a la Pe perquè m'encanta des de que aparegué en el video de Mecano 'La fuerza del destino', ella Winona i Natalie són les meves actrius 'prefes' del cinema contemporani... SI, L'ESTIMEM!!!! i perquè la peli de l'Allen, sentint-ho en l'ànima, és més soportable gràcies a ella i perquè els ianquis ja tenen ganes de reconèixer els anys que fa que s'arrosega per Hollywood esperant reconeixement.... ¡toma ya!, com t'has quedat! muerta, no???
Tot i que, estem d'acord, no és el millor paper de la seva vida però és que els premis Oscar tampoc són els millors premis del món mundial, no???

And the Oscar goes to.... "Peeee!!!!"

BON DIA, GUAPES!!!

Anònim ha dit...

oh, m'ha encantat jugar, ciutadà!!! és el rei de les noves tecnologies i de la poca faena, eh? glups... :P

i atenció: hem coincidit en TOT menys en la millor peli. jo he votat per "slumdog millionaire" (no l'he vista, però).

i sí, la natalie i la winona són les millors del món mundial, però canvio rotundament la pe per la rachel. :) per cert, dimecres, després del muchachada, em vaig quedar imantada a la pantalla pel poder magnètic i encisador de la natalie a "beautiful girls". les escenes entre ella i el timothy podrien fer una sola peli... perdó, no tocava parlar d'això, ja ho sé. però és que, clar, m'ho posa a pelo! ;)

(ah, i els òscars són una kk, sigui dit de pas)

BON DIA!!!

Ciutadà K ha dit...

Hi, Pats!
celebro que li hagi agradat... però POCA FEINA NO TENIM, eh??? ans al contrari, en tenim, i molta!!

La del Boyle estaria bé que guanyés... un cosa és el que voldríem i l'altre és el que passarà... dubto que si vostés amb el cor i el cap triés el que he triat...

Vosté pot parlar del que vulgui... de la Natalie? doncs de la Natalie! de la Rachel? doncs de la Rachel... Llibertat absoluta!

Sí, són una gran KK, però a mi em lliga un sentiment nostàlgic, jo era dels que en la meva llunyana joventut em quedava TOTA la nit despert veien la gala quan la feien per la 1, per la pública i en 'abierto' (i no en Canal!)... i disfrutava molt, m'emocionava i tot!!! i clar! sempre queda alguna cosa... però en això, també coincidim!!!

(vosté també ha votat a la Pe??)

:O

Anònim ha dit...

sí, he votat la pe perquè no he votat amb el cor, tot i que a mi sí que em va agradar la peli. ara, el seu paper, tant com de premi... suposo que per als americans deu ser molt exòtic.

no, no, m'he colat, perdoni. ja sé que té el senyor blogger amb el fuet a la mà... :P

Salva ha dit...

només he encertat 3! Jo crec que el Benjami Botó no s'emportara quasi res. Jo voldria que sí encara que no la he vist (amb el Fincher no puc ser objectiu) pero em temo que serà el típic cas de peli molt nominada i que després es converteix en "la gran perdedora de la noche"

Anònim ha dit...

Les he encertat totes meys una!!!!!!