dimarts, 24 de març del 2009

SR. CHRIS GARNEAU


Avui toca descobriment musical !!! El meu assessor tecno-cultural (que ja us vaig presentar: hola Salva!!) fa dies em va recomanar al jove músic que us presento avui. He trigat a fer-ho perquè al principi no em va impactar especialment, però, poc a poc, la veu i, sobretot, el piano, ha anat calant fins que s'ha guanyat un lloc en la meva ààààààààààààààààmplia llista de preferències ....
·
El xicot en qüestió es diu Chris Garneau, és un compositor i intèrpret amb cara de nen petit (no medeix massa més de 1,50m.) .... va nèixer a Boston però actualment viu a Brooklyn (NY), el seu primer treball 'Music For Tourists' (2006) fou un d'aquells descobriments que agrada tant a la gent cool i -també- filogai...
·
El sr. Garneau té una forma de cantar molt característica, com un xiuxiueig a cau d'orella... cançons tristones per a escoltar en dia de pluja...
·
Ara treu el segon treball -'El Radio' (2009)- però primer escoltem alguna cosa del primer, no???...
··
Aquí teniu un video del seu tema 'Relief', no em direu que no és una monada !!!!


(si algú/na en vol sentir més, puc fer arribar el disc sencer...)

12 comentaris:

Laura ha dit...

oh, si és petit, quan li caigui el pèl serà el nòvio ideal per a la nuclearsky. :-P

la meva foto del dia d'ahir segueix sent la foto del dia avui!!! polita contenta. :-D

BON DIA A CAN CIUTADÀ!

Ciutadà K ha dit...

Ah, sí! li agraden petitets???

Jo crec que estarà uns quants dies més, eh??? s'ha de potenciar l'artista local, no??? :P

bon dia !!!!

Laura ha dit...

:-)) quin honort!!

Carolina ha dit...

Que ja sóc aquí! He ressucitat!

Ciutadà K ha dit...

ALELUIA !!!!

l'enyoràvem....

:)

Salva ha dit...

eoo! Soc el filogay i, com sempre, arribo tard als comentaris. No sabia que el Garneau ja treu el segon disc. que be!

Ciutadà K ha dit...

Sí, sí, Salva sempre arriba tard, vos, aquest missatge no el veurà ningú, que ho sàpiga!!

Segons disc. Sí. Però Spotify encara no el té... llàstima!!!

Salva ha dit...

Spotify! quin invent! jo ja m'he fet Premium. Son 10 euros al mes pero es que no soportava els anuncis de Telepizza y "comprese un piso en Murcia"

Ciutadà K ha dit...

10€ al mes???!!! Dèu n'hi do, no??? jo ja ho faria, ja... però pensa que tinc una família que alimentar... :)

certament, la publicitat és tremenda... el Telepizza era per a pegar a algú...

Anònim ha dit...

Jo ho he vist!!!

Anònim ha dit...

Eiiiii família!!!

VISCA CAN CIUTADÀ,
la qualitat,
la sensibilitat,
el criteri,
el senderi,
i L'AMMMMMMOOOOOOOR de Can Ciutadà!!!

Salva, sempre n'hi ha que encara van més tard.

GUAPOS/GUAPES totes i tots!!!

Na nit, ‘Music for tourists’ m'està fent de "nana" vull dir... cançó de bressol!!!

Ciutadà K ha dit...

Ei, no es faci l'anònima que l'hem descobert .... :)

vosté sí que és guapa!!! .... és bonic el Garneau per a fer 'nono', eh???? és que les recomanacions del Salva són ES-TU-PEN-DES !!!!