dilluns, 11 de maig del 2009

SR. DAN METH

·
El sr. Dan Meth és un artista que elabora un blog d'aquells que marca tendència, que desperta opinió a la blogsfera i l'han destacat en diverses publicacions culturals.... la curiositat és que planteja uns anàlisis culturals molt originals, segons la seva sobirana opinió, sota l'etiqueta de 'Pop-cultural charts' ('gràfiques de cultura popular') en les que ens plasma en un gràfic diferents materials culturals en base a la qualitat o la popularitat dels productes escollits. A més d'altres coses (com, per exemple, si les cuines i sales d'estar de les sit-com de la tele USA estan a la dreta o a l'esquerra), es tracta d’un senyor que es dedica a refutar la teoria de que les segones parts no són bones; inicialment, ho fèu amb pel·lícules, demostrant la qualitat de segones parts... (les que en la majoria de casos queden fatal són les terceres...)
Ara ha aplicat el seu medidor particular a la música, tot repassant la discografia de diferents artistes i grups per acabar afirmant que, en la majoria de grups de música, el millor disc és el tercer.... algú/na s’anima a refutar-ho???

Tot i que estiguem d'acord o no amb les valoracions, el blog d'aquest sr. és molt interessant!!!
·
·

5 comentaris:

Laura ha dit...

hola, ciutadà, bon dia!!!

vull dir coses:

– la polita & co. han estat a la grand central station de new york, baby. és molt daurada i molt guai.

– que fidel que és el públic del senyor dels anells, perfavort.

– com mola "terminator 2". aviat en faran la quarta part, oi? en parlarà? jo només he vist la 1 i la 2 i m'engraden molt.

– flipo que hi hagi una tercera part de "parc juràssic" i de GREASE!!! jo no l'he vista!!!

pati di fusa ha dit...

jo tampoc sabia que havien fet tres parts de "grease". CAFORT!

i hi ha una trilogia d'"el planeta de los simios"???

com m'agrada que blur remunti i oasis s'enfonsi... :)

bona tarda a can ciutadà!

Ciutadà K ha dit...

Ui, Polita, hem començat la setmana hiperactius, no??? Sí, quan penjava la 'photo' de NYC pensava amb vos.... :)

Sí, hi ha Terminator 4 amb el GRAAAAN PROTA: CHRISTIAN BALE !!! ai, ai, Polita que ja en vam parlar, eh??? (http://ciutadak.blogspot.com/2009/01/sr-christian-bale.html)

De la que no hi ha manera de trobar constància és la de Grease 3... santa Google no sap qui és i sant imdb, tampoc... molt sospitós, eh??? Se l'haurà inventat el graciós de sr.Meth

El que sí que hi ha és Jurassic Park 3 (http://www.imdb.com/title/tt0163025/)

I de 'Planet of the Apes' se'n van arribar a filmar 5 (1968, 1970, 1971, 1972 i 1973), Pats!!!

Bona tarda!!

Laura ha dit...

uauuuuuu! gràcies per facilitar-me l'enllaç de nou, ciutadà! vostè creu que amb aquestes fotos em recordaré del text??? hombre, que sóc femella, jo! ;)

Ciutadà K ha dit...

L'entenc perfectamnt, srta. Polita, jo sóc mascle i -sobretot!!!- mirant la última foto que hi vaig 'penjar' no sé què em passa!!!! ...

:S