divendres, 28 d’agost del 2009

SR. NPG (o DIGITALITZA-HO YOURSELF !!!)

·
Amics i amigues cibernàutiques, us presento un amiguet nou que tinc. Només fa un mes que ens coneixem però la nostra relació està fructificant i el vincle que tenim, cada dia és més fort. El meu amiguet es diu NPG (que no significa 'Ni Puta Gràcia', no...). És petitet com un llapis de memòria, té connexió USB i serveix per a passar cintes VHS a arxius AVI (o MPG o MP3). Sí, nois i noies, aquí el Ciutadà K encara tenia mooooooltes cintes VHS que calia digitalitzar. VHS: les antigues, passades de moda, incòmodes i lletges cintes VHS; estem parlant d'unes 800 cintes... (aquella bases de dades de la que us vaig parlar fa temps ja té 1600 entrades, mil-sis-centes!!) poc a poc, he anat comprant les pelis en DVD, però, òbivament hi ha moltes coses que no existeixen ni a l'FNAC, ni al DVDGo, ni a la xarxa en descàrrega directa. Calia passar al plan B: Digitalitza-ho yourself!!
·
I el resultat ha estat plenament satisfactori, t'hi passes moltes hores, no ho negarem, però la satisfacció de veure com l'enooooorme espai que ocupaven els VHS queda reduit a petites fundes de DVD ... no té preu!. I poder passar en un DVD totes les teves pelis domèstiques (per antigues que siguin) encara menys!·
·
Sí, a un el fan feliç aquestes coses culturòfagues i cinèfagues, aquestes possessions i acumulacions culturals massives... què voleu que us digui!!!.
·
Gràcies al meu amiguet nou us puc adjuntar una cançó de la Fura dels Baus, formava part de l'espectacle NOUN i els acompanya la Ginesa Ortega (gran veu! i millor presència!) ....
(no, que no us enganyin, el youtube no ho té tot!)

·

5 comentaris:

Laura ha dit...

ai, ai, ai! quina joguina més guai, ciutadà!!! ara podrà ampliar el seu excel amb una casella nova: vhs revisited. per cert, no deu tenir pas "sospechosos habituales"? és que a l'fnac la tenen descatalogada, nye. el meu pare la té en vhs, però no té la seva joguina. ai, miri, potser m'ha donat una idea i tot...

Ciutadà K ha dit...

ai, sí! no puc expressar en paraules el content que estic... fa 2 setmanes que dormi 5 hores: gravant i gravant i gravant.... per poc que m'ha explicat del seu pare, pateix la mateixa malaltia que jo, per tant, ES UN GRAN REGAL (i no és massa car, eh??)

I tant que la tinc. En super-DVD!! A veure si puc fer una còpia i li faig un graaaaan regal!!

:P

Laura ha dit...

iuhu, iuhu, iuhuuu!!! aquesta joguina és fàcil de trobar, doncs? també podrà passar de super8 a dvd? ;)

Ciutadà K ha dit...

Facilíssim! a qualsevol botiga d'electrònica o informàtica segur que en trobes... pensa que jo el vaig aconseguir en una promoció del diari Público...
Si la càmara Super8 té les entrades vermella, blanca i groga (que segur que sí!) ho podràs fer sense problema... és una meravella d'invent!!
¡de verdad te lo digo!

I què me'n diu de la cançó que he penjat? l'ha sentit? he pensat amb vosté a l'hora de penjar-la? li agrada la Ortega, no???

Laura ha dit...

quin detall, ciutadà... :-) no la coneixia, la cançó, no...

investigaré les entrades de la càmera super8, merci! i felicitats al pablito!!!