dimarts, 6 d’octubre del 2009

I AVUI... FLASH FORWARD I PERDIDOS !!!

Vaja! no me n'havia adonat que el 'I avui...' s'està convertint en una secció d'aquest blog, i mira què m'agrada obrir seccions noves! però aquesta ha estat totalment inconscient...
·
Aquesta nit Cuatro ('las series prefieren Cuatro', és una veritat com un temple, les millors les tenen ells) estrena amb només 12 dies de diferència amb l'estrena als EEUU (récord mundial!) la serie que ens vénen com a successora de Perdidos.
·
Flash Forward és la fascinant història en la que la humanitat sencera es desmaia durant 2 minuts 17 segons (amb les conseqüècies catastròfiques que aquest fet pot desencadenar... com a idea, penseu en els avions, cotxes que estan en funcionament)... en aquests pocs minuts cadascú i cadascuna té visions, 'flashos' del que li passarà en el futur.... però tota la hunanitat de forma simultània, eh??? no em direu que no es un plantejament engrescador??!!. El prota és Joseph Fiennes (que des de Shakespeare 'enamorao' que no aixeca cap...amb carinyo, eh??).
·

I després... -tot i que jo diria que és el plat principal de la nit-: Perdidos, temporada 5 ... què us puc dir d'aquesta serie? qui i quina que l'hagi provat no s'ha enganxat? I, a més, 2 capítols seguits ...buf, ¡vaya noche!

Aquesta nit a Cuatro:

- FAST FORWARD A LES 22:15

- PERDIDOS (5a. Temporada) A LES 23:15

Us deixo un vídeo presentació de Flash Forward a veure si us enganxa....
·
·
·

23 comentaris:

Laura ha dit...

però lo fort, ciutadà, és que hi ha gent que no té CAP flaix.

demà comentem, oi?

Nur ha dit...

Jo m'apunto, amb pizza?
Pernil?
Que?

Ciutadà K ha dit...

really??? ka fort!!

jo crec que millor pernil, no?? la pizza per a GH11...

:)

Ciutadà K ha dit...

El que no li puc garantir, Polita, és que ho poguem veure avui... nosaltres som més de diferit, en calma, sap?

pats ha dit...

sí, sí, sí, avui droga!!! :)

a mi m'han ben fotut, amb aquest canvi de dia d'última hora, perquè em pensava que podria deslliurar-me de gh, però clar, quina excusa tindré ara? (ja sé que costa de creure venint de mi, però sí, jo confesso... :S)

i a vore si el joseph fiennes es desperta una mica, que els pares van posar toooooooooota la gràcia en el germà gran!

Ciutadà K ha dit...

ciertament, Pats, ciertamente... (lo del clan Fiennes, dic!)

Laura ha dit...

m'encanta quan el ciutadà diu "ciertamente"! m'encanta molt!!!

Laura ha dit...

bon dia!!!

què? ho vau veure??? el joseph fiennes ha fet molt múscul, no?

què us va semblar? a mi no em va superflipar. no sé, com que havia llegit allò que hi ha gent no té flaix i que en un estadi hi ha gent que corre, no em va sorprendre. després vaig intentar veure "lost" però em vaig clapar. que raros que sonen en castellà, no?

Ciutadà K ha dit...

Bon dia, Polita matinera...

doncs, com avançava ahir, FlashForward el fan massa aviat, en aquesta hora el Ciutadà K està explicant contes i cantant cançons de bressol.... així que no hem vist res de res.... Perdidos, sí!!! i, és clar!, sempre l'havíem vist doblada... 'raro, raro' no és!! :P

A veure si la veiem aquesta nit i ho comentem demà... però pel que veig no l'ha fascinat, eh???

gems ha dit...

Bon dia a can ciutadà!

He de denunciar l'enganyifa que va fer que ahir acabés mirant la sèrie aquesta de Flashforward... Resulta que una de les seves habituals, la pats, em va dir que hi sortia el Charlie de Perdidos, o sigui que em vaig empassar tot el capítol i encara l'espero! X-|

Deixant de banda això, com que jo passo de spoilers i coses d'aquestes, no tenia ni idea de què anava la sèrie, i em va sorprendre bastant. És possible fins i tot que la continuï mirant; total, els dimarts no fan res i com que acaba d'hora m'en puc anar aviat al llit jeje

Però per favort... UN XINO QUE ES DIU DIMITRI???

Ciutadà K ha dit...

Bon dia, Gems... que consti, però, que jo no vaig ser l'instigador de l'enganyifa, eh?? fou la Pats que no s'entera... ( :P )

Jo volia despertar interés per la seria... i...pot ser en el seu cas... ho aconseguirem...
Ciutadà K = 'proselitista televisiu'

Bon dia !!

pati di fusa ha dit...

per mi la sèrie en qüestió és un truny!!! i que la comparin amb "lost" és un insult monumental (a "lost", ofcors). i no m'esperaré ni que surti el charlie (ja us retractareu, ja, de les vostres blasfèmies cap a la meua persona...).

el fiennes júnior, buf... es manté en la sossor habitual. no sé quina mena de gens ha heretat, el xaval! i entre ell i la penny (que ara no sé com es diu a la sèrie) fan concurs de "i tu, cap a on mires?" amb perdó, eh...

i denúncia traductil: "te quiero pero tengo que colgar" (la penny al fiennes, parlant per telèfon) A QUÈ VE AQUEST "PERO", I BEG YOUR PARDON???

sí, polita, "ciertamente", "lost" versió doblada és raro raro, i el pobre saïd, tonto tonto... i el ben, amb lo que a mi m'agrada, ni la sombra!

decidit: els dimarts serà el meu dia de descans, si no hi ha xampions, clar.

uf, ja he buidat el pap, que bé... :)

BON DIA, AIXÒ SEMPRE!!!

Laura ha dit...

a mi l'emma m'havia dit que el xino era el miles de "perdidos"... en-de-bé. ;)

Ciutadà K ha dit...

Caram, Pats, anem forts de bon matí, eh?? Però ja m'agrada, ja... aquí poden vostés desfogar-se tan com vulguin...estic per canvi el blog i anomenar-lo: 'Psico-Ciutadà K'...

pel que veig ens decepcionarà... com ja ho fèu True Blood... decepcionant, també!!!

COM PERDIDOS... CAP!!!

Laura ha dit...

CAAAAAAAAP!

pati di fusa ha dit...

CAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP!

per mi "flashforward" està plena de tòpics i diàlegs simplons i inversemblants. i que el prota sigui de l'fbi ja em tira p'atràs de mala manera. és més una mena d'"el día de mañana" (trunyon verbenero on els hi hagi) que una altra cosa. puaj, puaj i puaj!

ai, que ara no la voldran vore... :S vegin-la, vegin-la, que jo també voré la peli de coixet. promise! :P

gems ha dit...

NO N'HI HA CAP COM VENTDELPAL!!!

:p

gems ha dit...

Ah... el joseph fiennes és adoptat, no?
Quina poca gràcia que té :S

Ciutadà K ha dit...

Ai, Gems, Ventdelpal... això és pixar fora de test, eh???

I, sí, confirmat! és adoptat!

:)

Laura ha dit...

a mi el joseph fiennes m'agrada molt. ja m'agradava quan feia la peli aquella de "marta conoce a no sé quién, al este y al otro", o com se digui. bastant abans del "shakespeare in love". però ja ho tinc, jo, això que m'agradin nois insulsos a qui només jo trobo la gràcia. ;)

Ciutadà K ha dit...

ciertamente... només VOSTE li troba la gràcia...

Laura ha dit...

ja, ni la penny, que l'acabarà deixant.

millor, menys competència.

Nur ha dit...

No la vaig veure, i em vaig adormir a Perdidos per culpa dels anuncis, o sigui que res!!!!!
Avui serà un altre dia!!!!