dilluns, 5 d’octubre del 2009

LA MORENETA (by La Cubana)


Sí, la Pats, tenia raó, el meu 'nou amic' (el Sr. NPG) ha provocatque recuperi "la pista de les perles més recòndites del món audiovisual", jo no hagués dit millor!! I entre les múltiples perles recuperades he ensopegat amb aquesta cançó interpretada per La Cubana en la Gala dels 10 anys de Tv3 (corria l'any 1993).

Es tracta de La Moreneta, clàssics entre clàssics dels cançoner català.... aquest vídeo és un homenatge a TOTES les traductores, correctores i lingüistes que visiten Ciutadà K... que ja podríeu ser un club! i perquè darrerament esteu d'un combatiu que m'encanta!!!


(per veure el vídeo fèu click aquí)

16 comentaris:

Laura ha dit...

gràcies, ciutadà!

jo no estic gaire combativa, però em fa molta il·lu el regal, eh! el vídeo l'havia vist quan era peque... m'ha fet gràcia tornar-lo a veure...

un petonet i bon dia!

Ciutadà K ha dit...

Bon dia, Polita!!!

sí, és un 'remember when...' ... la lletra no té preu!!!!

pati di fusa ha dit...

ui, quanta ironia ens dedica, ciutadà! ;) llàstima que ara no ho puc sentir (és que se m'han escatxarrat els auris, també), però m'ho ensumo: barretinetes, sardana, botifarra, aromes de montserrat... :P

veig que ha vist rec2... :S vale, ja sé que m'he d'esperar al pròxim festival, però quina por, no? miri que estic temptada de veure-les, la 1a i la 2a, però buf, si els amants del terror passen por, jo, ja...

Laura ha dit...

ai... a mi el ramón em va explicar la primera i em vaig cagar només de sentir-lo... ahir em va dir que també ha vist la segona i que "no está mal". jarl.

Ciutadà K ha dit...

ja li dic jo, Pats, que vosté es caga, directament ... amb perdó, eh??? Però vosté és valenta animi's, animi's... jo el dia abans vaig tornar a veure la primera i REC2 és una de les millors continuacions que he vist mai (vale, vale, ja sé que no tinc criteri i que m'agrada tot...)

tornant al vídeo, escolti-la, please, escolti-la...és bona, bona !!!

:)

Ciutadà K ha dit...

Ui, hola, Polita! feia temps que no fèiem blog-xat!

Ciertamente, la primera disposa del factor sopresa que la segona no té, però el millor de la nova és com han estat capaços de continuar els fets i donar-li més consistència a tot el què ens expliquen... AI, vagin a veure-la, leñe!!!

Per cert, el tema SItges com el tenim??? millor: com el teniu? (perquè nosaltres el tenim de fàbula!)

:P

pati di fusa ha dit...

ho faré, ciutadà (lo de veure el vídeo de la cubana), que sempre acabo fent els deures, al meu ritme, això sí.

lo del rec... buf, no sé què dir-li. és que jo després "veo muertos", sap? :SSS

pati di fusa ha dit...

al final anem a fer una mica el rupestre, ciutadà. però jo crec que un 20è aniversari de festival bé es mereix un bon capde fantàstic i de terror en la intimitat conjugal! :)

bé, parlo per mi, que potser la polita sí que s'hi anima. ;)

Ciutadà K ha dit...

Sort en té que estem en un entorn virtual, estimada Pats, perquè el seu comentari bé es mereix un 'clatellot' (no sé si havia escrit mai aquesta paraula)... perquè VOSTÉ JA SAP que la parella K aposta per la col·lectivitat i la integració (que no vol dir que fem ni 'menage a trois' ni intercanvis de parella, eh?), així que Polita no es deixi portar pel comentari de la Pats, si ella NO VOL VENIR, deixi's estar, vosté SÍ! (a més dins d'un entorn de cotilleria saludable m'agradaria conèixer al tan invocat Ramon... :P què malo que soy!)

:P

Laura ha dit...

jo no les veuré, ciutadà, ni la primera ni la segona, que només amb el resum em vaig acollonir.

jo no sé què faré, encara. el ramón & co. estan triant pelis. jo els he dit que a mi no em preguntin (perquè ho feien, angelicos), perquè si es basen en el meu criteri anirem a veure la peli més mariquita del festival, així que estic a l'espera que em diguin què volen veure i llavors l'informaré a vosté del tema. li sembla bé?

Laura ha dit...

oh, el ramón és un sol molt gran, ja ho veurà.

pati di fusa ha dit...

hosti, quin mal (virtual)! :P

Ciutadà K ha dit...

...'un sol molt gran', quina bonica imatge...

:)

Laura ha dit...

oh, és que és molt majo!
:-)

Laura ha dit...

oh, ciutadà, vostè també diu "ciertamente". ho estem estenent per la blogosfera!!!

Ciutadà K ha dit...

Fins i tot a la blogosfera s'encomanen els tics... ;)