divendres, 13 de novembre del 2009

I'M YOURS

·
Sí, ja ho sé, ja ho sé, és una cançó que està caducada, és de la 'temporada passada' ... però hi ha cançons que se t'enganxen quan menys t'ho esperes, sense avisar ... se t'arrapen i no et deixen durant un dies i et diuen coses a l'orella i t'escampen el seu ritme per tot el cos ... això m'està passant amb la cançó I'm yours del Jason Mraz... aquest jove té un estil una mica sobat, hortera, fins i tot... però si som sincers amb nosaltres mateixos hem de reconèixer que l'oïda musical a voltes no entén d'horterismes....
·
Aquí teniu el vídeo oficial i el vídeo amb la cançó subtitolada....
·

BONA CANÇÓ PER COMENÇAR EL MATÍ DE DIVENDRES !!!!
·JA ES DIVENDRES !!!

(per a veure el vídeo cliqueu aquí)




Serà que estic content ...
llegiu la lletra, llegiu ... ai ... sóc teu, tot teu ... mmmmmhhh
·


·
(per veure el vídeo cliqueu aquí)
·

3 comentaris:

pati di fusa ha dit...

ui que cursi que se'ns ha aixecat avui, ciutadà... :P

per cert, l'experiència de posar el vídeo sense so i llegir els subtítols aquests tan... ehem... és és és...
és que estic empatxada de subtítols! :S

ja està, ja està, la meua fase monotemàtica del moment ja s'acaba... AVUI!!! :D

BON DIA!!! JA ÉS DIVENDRES!!!

Ciutadà K ha dit...

ai, sí, avui ens prenem una momentània llicència cursi ... ja sabem, ja, que vosté és del club de les 'anti-cursilades-merengueres'

ànims, que falta poc!!! que ja s'acaba la tortura !!! el que em sap greu com a cinèfag és que acabarà odiant els subtítols, els curts i la mare que els va ...

bon dia !!!
:P

Nur ha dit...

ui que cursi!!!! jajajaj a mi ja m'agrada!!!
Guapo!!!