dimecres, 7 d’abril del 2010

LOSTMANIA (8): PERDUTS I ELS DARRERS CAPÍTOLS

Ai, amics i amigues, Lost s'està acabant ... en un tres i no res la darrera imatge del darrer capítol ens deixarà amb un esglai al cor ... i s'haurà acabat!.
·
Com ja us podeu imaginar, les informacions que surten de la productora i dels creadors de la serie són limitadíssimes, controladíssimes i escassíssimes però ja disposem dels títols que tindran els capítols que ens manquen per a veure de la Sisena i última temporada, que com ja haureu apreciat cada un va dedicat a un personatge de la serie (entre parèntesis us indico quan s'emetrà als USA, en dimarts a les 3 de la matinada, hora catalana):
·
- Capítol 11: Feliços per sempre més (Happily ever after), dedicat a Desmond (s'emetè ahir, 6 d'abril)
- Capíol 12 : Tothom estima l'Hugo (Everybody loves Hugo), dedicat a Hurley (13 d'abril)
- Capítol 13: L'últim recluta (The last recruit), dedicat a Claire (20 d'abril)
- Capítol 14: El candidat (The candidate), dedicat a Jack i Locke (4 de maig)
- Capítol 15: A través del mar (Across the sea), dedicat a Jacob/Nèmesi (11 de maig)
- Capítol 16: Allò pel qual que van morir (What they died for), dedicat a tots/es (18 de maig)
- Capítol 17/18: Fi (The end), dedicat a tots/es (Diumenge 23 de maig)
·
Ara per ara, el capítol que s'emporta la 'palma' d'aquesta darrera temporada per aclaridor i espectacular és, sense dubte: Ab Aeterno, dedicat a Richard Alpert ... Sobre aquest capítol, l'artista Brady Clark a realitzat el quadre que us mostro inspirat en aquest capítol, titolat: Corkhole Island Print (per cert, està a la venda per 35$ en aquest web de l'artista), bonic, il·lustratiu i amb un puntet spoiler.
·
La informació i traducció dels capítols els he extret d'un imprescindible blog -LostPerduts- d'entusiastes 'lostians/es' que -per amor a l'art- es dediquen a informar-nos (en català!) sobre aspectes de la serie i -el més important!!- es dediquen a oferir-nos, en descàrrega directa, els capítols en Versió Original subtítolats en català en un temps récord o "en un esprint espectacular" (com ressaltà i encoratjà Vicenç Villatoro a l'Avui), ja que si el capítol els 'ianquis' el veuen dimarts a la matinada (nostra) aquest equip de 7 persones ja el tenen disponible els dimecres a última hora en un únic arxiu de descàrrega i amb els subtítols incrustats... IMPECABLE! . Aquests xicots ja tenen en el Facebook 1.500 persones 'amigues' i milers de visites en el seu web ... per a que després ens diguin que els productes audiovisuals en català no tenen demanda !!
·
Per acabar, us deixo un petit i divertit vídeo d'animació del sr. Leinad Zivro (val la pena seguir-li la pista) en el que explica de forma mega-sintética i hiper-accelerada tota la serie fins a data d'avui ... brutal !!


per a veure el vídeo cliqueu aquí)

13 comentaris:

Laura ha dit...

bon dia a can ciutadà!

a mi em va encantar "si me quieren, IRSE", he, he... :) i l'aparició del desmond a l'últim capítol, que guai, que guai! el d'aquesta setmana estarà dedicat a ell!!!

al facebook, el richard alpert és el nou "señoras que", ho diu el rubén fdez. paraula de creador.

Laura ha dit...

i allò que l'últim capítol s'emetrà a tot el món a la mateixa hora és cert?

Ciutadà K ha dit...

Bon dia tingui, Polita (com porta vosté l'efetce 'retorn'? amb ganes de fugir a l'illa de Lost?)

Ai, sí, l'aparició el Desmond fou espectacular! Sobre el que pregunta del darrer capítol la intenció es manté, volen que sigui simultani ... el que no sé és com es materialitzarà això aquí... haurem d'esperar!

Laura ha dit...

jo el porto bé, l'efecte retorn. com que no he marxat enlloc, no estic gaire afectada. ;)

ara tinc ganes de planejar alguna escapadeta. a una illa no, però al sud sí, que s'hi està mooolt rebé!

ja ens informarà d'això del darrer capítol, eh! s'haurà de fer una festa o un algu. CAFORT! creu que moriran tots?

Ciutadà K ha dit...

Ostres! TOTS??? segons una entrevista a la Kate ella afirmava que el final no seria feliç ... però d'aquí a que es morin tots/es ...

ai, sí, el final bé mereix una Festa!!!

pati di fusa ha dit...

jo vaig una mica a ritme de cuatro, tot i que me la descarrego igualment, que el doblatge no em barrufa. m'he quedat al capítol del ricardito, i frankly my dear... what a deception!!!

jo ja ho vaig dir, que em plantava al final de la 3a, i crec que serà mooooooooooooolt difícil que em facin canviar d'opinió. en fi, suposo que un simple final no pot estar a l'altura d'una obra magna com és LOST!

(després miro el vídeo, que fa bona pinteta! ;))

Ciutadà K ha dit...

Ai, decepció???? per què??? va ser un bon capítol, no? a mi em va encantar ...

a mi m'agradarà el final sigui com sigui ... ja vaig preparat... tingui esperança, dona !!!

(ui, sí, el vídeo és diver però molt, molt curt, eh???)

pati di fusa ha dit...

ai, no em va agradar la història de l'alpert, i aquell parell jugant amb la botelleta: "tú ser más malo." "no, malo ser tú." buf...

però va, sí, li faré cas i no perdré l'esperança! ;)

Laura ha dit...

a mi el capítol del richard em va fer riure, amb això que fos de tenerife. no me'l vaig poder prendre seriosament...

d'altra banda, quan ha estat feliç la kate, a la sèrie? ni tan sols estava contenta quan es zumbava el sawyer, no?

Nur ha dit...

pero que passa en los meus comentaris, que hi ha censura!!!!!

Ciutadà K ha dit...

Benvolguda, Nur:
en aquest blog NO hi ha cap tipus de censura ... ¿no serà que vosté (amb carinyo, eh?) fa 'alguna cosa estranya' a l'hora d'escriure comentaris?

bon dia !!!

pati di fusa ha dit...

ja l'he vist!!! és moníssim!!! però em quedo com el pobre nàufrag... sort que la veig sencera, perquè resumir "lost" és missió impossible com poques!

Nur ha dit...

El video bonissim, he rigut molt!!!