dilluns, 31 de gener del 2011

A VEGADES HI HA GENT...

·
“A vegades hi ha gent que es riu dels que corren pensant-se que ho fem perquè volem viure més anys. Però jo no crec que la majoria dels que correm ho fem per això. Més aviat diria que si correm és perquè volem viure la vida al màxim, encara que siguin pocs anys. És preferible viure el anys que et toquen amb vitalitat i amb uns objectius ben clars que no pas viure’ls deixant-los passar sense suc ni bruc, i diria que córrer hi ajuda molt. Córrer és bàsicament esforçar-se al màxim dins els límits que tens assignats, i això és una metàfora de viure (i per a mi també d’escriure). Em sembla que la majoria de gent que corre hi estaria d’acord.”
·
Haruki Murakami (2007:77)
De què parlo quan parlo de córrer
·

1 comentari:

Carolina ha dit...

A mi em va agradar molt el llibre, i això que córrer no m'agrada gens. És un llibre diferent dels seus, i m'encanta (i és molt japonès) que es prengui l'ofici d'escriure i córrer com ho fa.