divendres, 24 de febrer del 2017

PER MOLTS ANYS, MAMA!!


Avui la millor Mama del món fa 72 anys! I em podria quedar satisfet amb un senzill i sentit "per molts anys" però no en tinc prou. Necessito dir-li el molt que l'estimo, perquè sóc gràcies a ella. 

Ella em va ensenyar a expressar-me, a comunicar allò que sento, a dir les coses clares. 
Ella m'ha transmès l'energia imparable del poder-ho fer tot i arribar a tot arreu.
Ella em va il·lustrar en el noble art de combinar els colors en les peces de roba.
Ella em va ensenyar a estimar els llibres, a motivar-me en la lectura, a engrescar-me en el teatre, a valorar la Cultura. 
Ella sap fer els millors canalons del món mundial. Ella és la Reina dels petons d'abans d'anar a dormir.

Ella és la meva Mama, la millor Mama del món!

Per molts anys!